خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روستای کوتاه قامتان،ما خونیک

روستای کوتاه قامتان،ما خونیک

روستا ماخونیک شهر بیرجند اتان خراسان جنوبی که به دلیل معماری عجیب و استفاده از شکل های غیر هندسی در ساختمان سازی و قامت کوتاه همه اهالی این روستا،باعث شده تا یکی از مکان های ایران باشد.

مردم این روستا در نزدیکی بیرجند خانه هایی می سازند که نصفشان زیر زمین قرار دارد و یکی از ۷ روستای شگفت انگیز جهان شناخته شده است.این روستا تا مرز افغانستان تنها ۳۰ دقیقه فاصله دارد و مردمانش در اصل، افغانی هستند و در حدود ۳ قرن پیش به ایران وارد شده اند و در این روستا سکونت گزیده اند. سبک زندگی مردم این روستا با تمامی روستاییانی که حداقل در ایران شناخته ایم بسیار متفاوت است و همین امر باعث شد که این روستا برای مدتی در صدر اخبار ایران و جهان قرار بگیرد. در بدو ورود به روستا، اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند، سبک ساخت متفاوت خانه های این روستا است. خانه هایی کوتاه با درب های ورودی کوتاه تر. به طوری که اگر کسی با میانگین قد عادی بخواهد وارد یکی از این خانه ها شود باید حتما کمر خود را بسیار خم کند. قد اهالی روستا، از متوسط ترین استاندارد قد در جهان هم، کوتاه تر است و این مسئله باعث شهرت مردم این روستا به آدم کوچولو ها، شده است.  

تگ ها :   ماخونیک کوتاه قامت لی ل پوت

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب
جهت ورود به اینستاگرام من اینجا را کلیک کنید جهت ورود به اینستاگرام من اینجا را کلیک کنید راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب ✓ ارم بلاگ | در 60 ثانیه وبلاگ خودتو بساز !! ✓ ارم بلاگ | در 60 ثانیه وبلاگ خودتو بساز !! دیگه تو باشگاه اشتباه نزن!! آموزش تصویری حرکات بدنسازی با آناتومی دیگه تو باشگاه اشتباه نزن!! آموزش تصویری حرکات بدنسازی با آناتومی




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده